Barbara Ttitt

Absolwentka Akademii Muzycznej w Poznaniu w klasie fletu mgr. Grzegorza Olkiewicza, ukończyła również z wyróżnieniem Wydział Wokalno-Aktorski Akademii Muzycznej w Bydgoszczy u prof. Katarzyny Nowak-Stańczyk. Ponadto studiowała u Renaty Scotto, Anny Vandi i Cesare Scartona w rzymskiej Opera Studio. Brała udział w licznych Kursach Mistrzowskich prowadzonych przez wybitnych pedagogów śpiewu takich jak: Claudio Desderi, Katarzyna Dondalska, Paul Eswood, Bożena Harasimowicz, Ruth Holton, Ingrid Kremling, Piotr Kusiewicz, Halina Łukomska, Janusz Niziołek i Alisone Pearce. Na początku 2016 roku otrzymała tytuł doktora sztuk muzycznych.
Od ponad dziesięciu lat prowadzi zajęcia z emisji indywidualnej i kameralistyki wokalnej w Prywatnym Policealnym Studium Sztuki Wokalnej w Poznaniu, a od roku 2011 zatrudniona jest na stanowisko asystenta w poznańskiej Akademii Muzycznej. Pracowała ponadto jako wykładowca emisji głosu w szczecińskiej Akademii Sztuki (2010–2012) i na Podyplomowych Studiach Emisji Głosu w bydgoskiej Akademii Muzycznej (2012–2014). W roku 2012 artystce powierzono zaszczytną funkcję prezesa Towarzystwa Muzycznego Schola Cantorum Posnaniensis. Wokalistka śpiewała partie solowe m.in. w następujących kompozycjach: Magnificat T. Albinoniego, Pasja wg św. Jana J.S. Bacha, Msza C-dur L.van Beethovena, La decollazione di San Giovanni Battista G. B. Bononciniego, Membra Jesu nostri D. Buxtehudego, Requiem M. Duruflé’a, Requiem G. Fauré, Messe Solennelle de Sainte Cécile Ch. Gounoda, Missa Brevis B. Grabowskiego, III Symfonia pieśni żałosnych H.M. Góreckiego, Stabat Mater J. Haydna, Mesjasz, Dixit Dominus G.F. Händla, Pasja wg św.Mateusza A. Hoffmanna, Lux et veritas, Magnificat, M. Jasińskiego, Missa Brevis in C „Spatzenmesse“ KV220, Litaniae de venerabli altaris sacramento KV243, Msza Koronacyjna, Requiem W.A. Mozarta, Credo R. Nance’a, Carmina burana C.Orffa, Stabat Mater G.B. Pergolesiego, La Petite Messe Solennele G. Rossiniego, Magnificat J. Ruttera, Jefta und seine tochter W. Stockmaiera, Libera me Ł. Urbaniaka, Requiem A.L. Webbera, Agni canticum P. Zycha.
Z sukcesem kreowała partie Adiny w L’elisir d’amore G. Donizettiego, Susanny w La nozze di Figaro, Dydony w Dido and Aeneas i partie sopranowe w The Fairy Queen H. Purcella. Sopranistka wcieliła się w rolę Fiordiligi w Cosi fan tutte W.A. Mozarta podczas wykonania koncertowego śpiewając na Mistrzowskim Kursie Mozartowskim z Orkiestrą Akademii Muzycznej w Bydgoszczy pod kierownictwem Maestro Claudio Desderiego. Laureatka konkursów wokalnych, w tym m.in. Turnieju Koczalskiego, Kurpińskiego i Karłowicza w Warszawie, I Letniej Akademii w Gdańsku (nagroda specjalna dla wyróżniającego się soprana – 2010 rok), European Voice & Music Festival w Karpaczu (nagroda specjalna dla najlepszego wokalisty),
III Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego towarzyszącego III Letniej Akademii Wokalnej w Gdańsku (II nagroda – 2011 rok) zapraszana jest do wielu projektów kompozytorskich oraz nagrań płytowych.

Ustawienia prywatności

W tym panelu użytkownik może wyrazić pewne preferencje związane z przetwarzaniem jego danych osobowych.

Może przejrzeć i zmienić dokonane ustawienia w dowolnym momencie, otwierając ponownie ten panel za pomocą podanego linku.

Aby odmówić zgody w odniesieniu do określonych działań związanych z przetwarzaniem opisanych poniżej, użytkownik może wyłączyć przełączniki lub użyć przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdzić, że chce zapisać wprowadzone ustawienia.


Preferencje w zakresie zgody użytkownika dotyczące technologii śledzenia

Opcje przedstawione w tej sekcji umożliwiają użytkownikowi dostosowanie jego preferencji w zakresie zgody odnośnie do technologii śledzenia używanych do celów opisanych poniżej. Należy pamiętać, że odmowa zgody na określony cel może spowodować, iż odnośne funkcje staną się niedostępne.


Niezbędne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Dane użytkownika

Pliki cookie o danych użytkownika umożliwiają prezentowanie użytkownikom reklam opierających się na ograniczonych danych takich jak takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z której korzysta odwiedzający stronę, jego nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez odbiorcę (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).

Personalizacyjne

Personalizujące pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Analityczne

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.